Facebook

Twitter

YouTube

ul. Floriańska 10, 63-700 Krotoszyn, infolinia: (62) 725 32 34 (35)
koronawirus
 logoniepodlegla

JASNE JAK SŁOŃCE

JASNE JAK SŁOŃCE

jasnejakslonce

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Krotoszynie, Oświata Zdrowotna i Promocja Zdrowia serdecznie zaprasza do zapoznania się z cyklem artykułów dotyczących zdrowia i urody w ramach projektu „Akcja Lato 2020”.

W związku z powyższym ruszyła kampania edukacyjno- informacyjna „Jasne jak słońce”. O skutkach nadmiernego narażenia na promieniowanie UV i negatywnych aspektach korzystania z solariów będzie mówić aż dziewięciu zaangażowanych ambasadorów. Wśród nich są wpływowi youtuberzy, twórcy związani z innowacyjną aplikacją Tik Tok i blogerzy. 

Ambasadorzy kampanii:

  • Dawid Myśliwiec – doktorant z Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

  • Leszek Cibor – mówca publiczny, szkoleniowiec i sprzedawca

  • Łukasz Walaszek, znany głównie młodszej widowni jako Yoczook

  • Edyta Filipiak- mama dorastającej córki, blogerka, osoba doskonale znająca się na modzie i aktualnych trendach

  • Kamil Owczarek – jest on gwiazdą aplikacji Tik Tok

  • Natalia Lewandowska, która reprezentuje kategorię „sport”; jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski

  • Alicja Mocek – która reprezentuje kategorię „talent”; posiada ogromny talent artystyczny

  • Karol Pleszko – jest prawdziwym guru stylu na polskich social mediach

  • Klaudia Krajewska – reprezentująca kategorię lifestyle.

 

W ramach kampanii Jasne jak słońcezostały przygotowane trzy rodzaje plakatów informacyjno- edukacyjnych skierowanych do różnych grup wiekowych dzieci i młodzieży.

Nadmierne eksponowanie skóry na promienie UV może doprowadzić nawet do wystąpienia tak poważnych chorób, jak nowotwór skóry. Wciąż istnieje konieczność informowania o tym ogółu społeczeństwa. Nie każdy zdaje sobie również sprawę z tego, jakie są negatywne skutki korzystania z solariów. Stąd potrzeba kampanii edukacyjno- informacyjnej, która jest organizowana pod hasłem „Jasne jak słońce”. Już samo hasło zwraca uwagę na to, by nie zapominać o z pozoru oczywistych kwestiach, jak ochrona przed nadmiernym eksponowaniem skóry na promieniowanie UV. Adresatem kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności dzieci, młodzież, rodzice i właściciele solariów.

Więcej informacji:

https://jasnejakslonce.pzh.gov.pl

https://www.facebook.com/UVJasnejakslonce

https://www.instagram.com/uvjasnejakslonce/

 

Mapa strony

Mapa zagrożeń